close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אלידור דלתות – יופי ועוצמה משתלבים יחדיו בהרמוניה

מערכת שורשיד אייר, תשפב15/05/2022

מחפשים לבית דלת שהיא גם מעוצבת וגם חזקה? להפוך את הבית ליצירה? חפשו בקטלוג של אלידור

תגיות:
צילום: freepik
דלת חזקה או דלת יפה? רבים מוצאים את עצמם מתלבטים בסוגיה הזו כאשר הם משנים את העיצוב של הבית או המשרד. למרבה המזל, כיום לא צריך לבחור, אפשר ליהנות משני העולמות יחדיו. להתקין דלת עוצמתית עם עיצוב מרהיב. אלידור דלתות, חברה הממוקמת בקרית ביאליק בצפון הארץ מספקת מוצרים איכותיים בתחום זה בכל ישראל. זאת, באמצעות ספקים שונים המזמינים את הדלת ומגיעים ישירות אליכם להתקנתה.

מה מאפיין את הדלתות של אלידור?
בוודאי אתם תוהים: "מה הופך את אלידור דלתות לחברה מובילה בתחום זה?". תשמחו לדעת כי מדובר בעסק מקומי שהחל את דרכו כמו כל חברה.
צילום: freepik
בבנייה ואספקה של דלתות כניסה איכותיות, שתוכננו בקפידה רבה. עם השנים, נוספו עוד ועוד דגמים על פי דרישות הלקוחות.

חלק מהלקוחות ביקשו לשלב זכוכית מלובנת בעיצוב הדלת, עם הטבעה של אלמנטים מהטבע או טקסטורות שונות. אחרים, הגדילו לעשות וביקשו דלת עם סורגים ויש כאלה שרצו חישורי מתכת. עם השנים, במפעל של אלידור דלתות הוסיפו את המיכון המתאים כדי לייצר את הדלת באופן המיטבי, תוך הוספת כל העיצובים הייחודיים הללו.

טכניקות צביעה שמבטיחות עמידות גבוהה
לצד העיצובים הייחודיים, נדרשו אלידור דלתות למצוא את הדרך הטובה ביותר לצבוע את הדלת באופן שהצבעים ישארו תמיד חיוניים ומרהיבים. אם אתם מכירים דלתות ישנות, בוודאי הבחנתם ששכבת הצבע עליהם מתחילה להתקלף במהירות. אך לא במוצרים פרי ידה של החברה הצפונית, הפועלת ללא לאות למצוא דרכים טובות יותר להפיק את המוצרים.

הדלתות העשויות מפלדה עמידה בפני טמפרטורות גבוהות נצבעת בטכניקה מיוחדת המבוססת על חום. כך, הצבע אינו משמש כשכבה נפרדת מהדלת. הוא למעשה מחובר לדלת והופך להיות חלק בלתי נפרד ממנה. אם תציצו בקטלוג של החברה באתר הבית תוכלו לראות לא מעט דוגמאות של דלתות צבעוניות בצבעים מרהיבים.

אלידור דלתות – מוסיפים בידוד בפני טמפרטורה ורעש
עיצוב וצבע אינם מספיקים כאשר מתקינים דלתות בכניסה למבנים. יש לבודד את שטחי הפנים משטחי החוץ גם בפני טמפרטורה נמוכה בחורף, וטמפרטורה גבוהה בקיץ. נוסף על כך, הדיירים המתגוררים במבנה לא מעוניינים שהדלת תאפשר לקולות מן הרחוב לחדור פנימה. במיוחד, בבתים הנמצאים על שפתו של כביש סואן או באזור רועש במיוחד – בו עוברים ושבים מדברים כל העת.
דלתות אלה מכילות שכבת בידוד מיוחד, במרכזן, בין שני לוחות הפלדה. כך, קולו של אדם שמדבר מחוץ לדלת מעומעם, ואין כל הפרעה מבחוץ.

בנוסף, לשכבה הזו יש יתרון של בידוד תרמי. כך, שהחום אינו נכנס לבית בימי השרב, והניצול האנרגטי של המזגן יהיה במיטבו. הדבר נכון כמובן גם לימי החורף, בהם האוויר הקר בחוץ אינו נכנס לבית.

עמידות גבוהה לאורך שנים
לדלתות שמייצרת החברה יש יתרון רב בעמידות לאורך שנים. זאת בזכות שימת הלב המיוחדת לכל אחד מחלקי הדלת, לרבות הפרזול הפנימי והצירים המחברים אותה למשקוף.

כל אחת מהדלתות תוכננה כך שתוכל לעמוד בפני פולשים או שימוש תדיר בדלת. למשל, במרכזים מסחריים בהם דלת הכניסה נפתחת ונסגרת שוב ושוב.

לא סתם דלתות אלידור הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהמפרט של קבלנים רבים המתכננים משרדים ובתי מגורים. לזאת לצד התקנות רבות בבתים פרטיים.

עיצוב יוקרתי שאין שני לו
אם תעברו בשכונות היוקרה בצפון, כמו דניה בחיפה ושכונות נוספות תגלו דבר מעניין. הבתים הפרטיים כוללים דלתות מעוצבות היטב, לכל בית עיצוב משלו.

חלק ניכר מהדלתות הללו מיוצר ממש קרוב לבית, בקריות. המפעל מציע לא מעט סגנונות מיוחדים. כך, כל אדריכל או מעצב יכול למצוא את הדלת המתאימה ביותר לקונספט שלו. הדלתות, משתלבות היטב עם סגנונות קלאסיים יוקרתיים, עיצוב מודרני ואפילו סגנון הייטק חדשני.

לסיכום, אם אתם מחפשים כיום את הדרך להפוך את הבית ליצירה – הציצו בקטלוג החברה באתר הבית.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה